Klub rodičů a přátel Gymnázia Ch.D.

IČO: 70098182, Adresa: Zborovská 45/621, Praha 5

Kontakt: KR.gchd(at)seznam.cz
Úvodní stránka

Stanovy

Školní rok 2015/16
Dopis rodičům
Plán výdajů
Kontaktní rodiče

Přehled členských příspěvků:
ve šk.r.2015/16
ve šk.r.2014/15
ve šk.r.2013/14
ve šk.r.2012/13

Zápisy ze schůzek Klubu:
2. 12. 2015
10. 4. 2014
27. 1. 2014
28. 11. 2013
11. 4. 2013
15. 11. 2012

Účetnictví Klubu:
Vyplacené příspěvky
Vyúčtování plesu 2014
Účetnictví 2013

Formuláře:
Žádost o příspěvek

Gymnázium Ch.Dopplera

Zápis ze schůzky výboru Klubu rodičů a přátel GChD konaného dne 27.1.2014 v 17,00.

Přítomni: Vítková Marcela, Barešová Milada, Cahová Lenka, Sýkorová Pavla, Finger Tomáš, Jakubová Lenka, Nedbalová Marie

1) Prvním bodem schůze bylo jednání o formě předávání informací mezi bankou, u které je veden účet Klubu, a Klubem. Předsedkyně paní Vítková navrhuje elektronické zasílání měsíčního vyúčtování bankou. Výpisy zasílané prostřednictvím České pošty jsou nákladnější (30Kč/výpis). Návrh byl schválen.

2) Dalším bodem jednání bylo získání dispozičního práva k účtu, které je dosud v rukou předchozích členů. Paní Cahová a paní Vítková byly navrženy do funkce disponentů a v hlasování byl návrh jednomyslně přijat. Doplňujícím návrhem bylo, aby mohly nakládat s účtem jednotlivě z důvodu pružnosti jednání.

3) V dalším bodě jednání paní Vítková upozornila na pravděpodobnou absenci písemné smlouvy s paní účetní a nedostatky v jejím odměňování. Paní Vítková spolu s paní Cahovou proto navrhly, že paní účetní kontaktují a zjistí aktuální stav, se kterým výbor seznámí. Dalším krokem bude uvedení situace do právního stavu.

4) Návrh paní Vítkové: Provést evidenci zaplacených příspěvků jmenovitě dle výpisu z účtu. Evidence se ujme paní Cahová.

5) Dále byl se všemi přítomnými konzultován návrh dopisu rodičům s žádostí o příspěvek. Připomínky k dopisu budou zapracovány autorkou paní Vítkovou. Poté bude dopis prostřednictvím třídních profesorů rozeslán rodičům.

6) Paní Vítková a pan Finger předložili k nahlédnutí smlouvu o pronájmu sálu Lucerna na imatrikulační a maturitní ples. Celková cena pronájmu i s doprovodnými službami je 230 900. Další spolupráce s plesovým výborem bude probíhat prostřednictvím předsedkyně paní prof. Pecinové. Dále bylo v souvislosti s plesem paní Vítkovou zjištěno, že loňské vyúčtování plesu je dle dostupných materiálů zcela nedostatečné. Paní Vítková kontaktuje paní účetní i v této souvislosti.

7) Dalším tématem byly webové stránky Klubu, po diskusi se přítomní členové výboru Klubu shodli na vlastních webových stránkách, které vytvoří paní Cahová. Na tyto stránky bude odkaz na webu školy. Emailová adresa Klubu bude zřízena na portálu Seznam.

8) Návrh Dr. Fingera: Je třeba provést organizační a administrativní změny vyplývající z nového Občanského zákoníku. Úkolu se ujme pan Finger.

9) Dosavadní „živelnou“ aktivitu Klubu je třeba změnit. Návrhy přednesou zástupci Výboru na příští schůzi Klubu. Klub by měl sjednotit formát žádostí o příspěvky. Výbor Klubu vytvoří v součinnosti s třídními profesory a vedením školy plán investic na rok 2014. V této souvislosti je třeba vyzvat ke spolupráci třídní profesory. Prvním krokem bude schůzka, svolána na návrh Klubu.

10) Posledním bodem byl návrh tématu příštího jednání - vyplácení příspěvků napříč ročníky.